Cercar

Inici -> Com es tramiten?

Com es tramiten?

Les queixes i suggeriments que se formulen al Defensor no afecten els terminis previstos per l'exercici d'accions en via administrativa o jurisdiccional.
Si les queixes no s'admeten, el defensor ho ha de notificar a la persona interessada mitjanšant escrit motivat i informar-la sobre les vies mÚs oportunes per exercir l'acciˇ, si n'hi ha cap.
Si la queixa s'admet l'oficina del Defensor l'ha de comunicar a la Comissiˇ de Drets de la Ciutadania i prendre les mesures d'investigaciˇ oportunes.
Llevat de les indicacions que es formulen a l'informe anual, les actuacions de l'oficina del Defensor de la Ciutadania sˇn reservades.
Conclosa la investigaciˇ, el Defensor ha de comunicar els resultats a qui hagi formulat la queixa i a l'autoritat, funcionari o treballador afectats.
El Defensor no estÓ facultat per anulĚlar actes o resolucions de l'administraciˇ municipal, per˛ pot suggerir alternatives de millora. TambÚ pot formular advertŔncies i recomanacions en els casos que consideri procedents.

Data darrera modificaciˇ:11 d'agost de 2016

© Oficina Defensora de la ciutadania Plaša de la Porta del Camp 2. 07001 Palma (Illes Balears) TelŔfon: 971449490 - Correu electr˛nic: reclamacio_dc@palma.cat